چاپ کردن این صفحه
دوشنبه, 16 شهریور 1394 09:55

حضور موسسه روزبه در رویداد " محله من آزادگان"

رویداد «محله من آزادگان» با رویکرد افزایش تعلق اجتماعی، حفظ هویت محلی و آشنایی با حفظ محیط زیست برگزار شد.

شهرداری زنجان برای اجرای طرح مدیریت محله و مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و افزایش تعلق اجتماعی و حفظ و تعمیق هویت محلی و آشنایی با حفظ محیط زیست در قالب یک رویداد و نمایشگاه با عنوان "محله من آزادگان" برگزار کرد. حضور سمن ها و فعالین محیط زیستی در غرفه های مختلفی که در محوطه ی مدرسه ی غدیر در محله آزادگان برگزار شد، سبب آشنایی بیشتر مراجعه کنندگان با نوع و گستره ی فعالیت های این مجموعه ها شد. مؤسسه ی خیریه "روزبه" نیز که مدتی است به صورت متمرکز فعالیت محیط زیستی خود را در بخش های مختلف از جمله جمع آوری کاغذ و پلاستیک بازیافتی، کاشت درخت، تبلیغ و تلاش در جهت ترویج عدم استفاده از کیسه های نایلونی و ... آغاز کرده است، با شرکت در این رویداد نسبت به انجام هر گونه فعالیت محیط زیستی در جهت بهبود وضعیت شهر و استان اعلام آمادگی نمود.
"محله من آزادگان" از روز دوشنبه 16 شهریور تا پنج شنبه 19 شهریور، توسط سازمان مردم نهاد شاربان انجام شد، که از فرهیختگان و جوانان تحصیل کرده و دلسوز تشکیل شده است. این برنامه سعی داشت تا نقش مؤثر شهروندان را در زیبایی و آبادانی شهرشان به آنها یادآور شود، چرا که دخالت دادن مردم در زیباسازی محله خود سبب تسریع در کارها شده و محل‌های زنجان با مشارکت مردم مدیریت می‌شود.
برگزارکنندگان این رویداد اظهار داشتند: این طرح ادامه دار بوده و محل‌های بعدی توسط موسسه شاربان و هماهنگی مردم آن محله مشخص شده و در راستای زیباسازی و شناسایی محدودیت‌ها و مشکلات محله مربوطه اقداماتی انجام می‌شود.

تاریخ انتشار: 1394/09/18 

خواندن 1507 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 05 بهمن 1399 17:40